this-is-me-89

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Nicole Sunshine Pedersen - 2 januari 2014 12:03

Då kommer det första inlägget för 2014 och självklart kommer det handla om nyårslöftet. Detta året blir det inget lamt löfte om att jag ska sluta röka, ska komma igång med träningen, inte äta godis osv osv. 2014 ska bli mitt år, ett själviskt år, det ska bara handla om mig och mitt bästa. Mitt löfte till mig själv och mitt nyårslöfte är ”jag ska ta tillbaka mitt liv, hitta mig själv, bara tänka på mig själv och vad jag mår bäst av” Jag ska träna vad jag vill, när jag vill. Jag tänker äta vad jag vill och när jag vill. Jag tänker sätta upp små mål som jag vet att jag kan klara av med måtta och jag tänker bara göra det som känns rätt. Dags att ta tillbaka min kropp, mitt liv, hitta min passion och livsglädje igen. Jag ska försöka att se allt från den positiva sidan istället för den negativa. Jag ska bara finnas där för dem som jag verkligen vet finns där för mig. Jag har lärt mig att uppskatta varje minut vi får med dem vi älskar och att uppskatta varje dag vi får här i livet. Så från och med nu ska jag se framåt istället för bakåt. Jag ska tänka på vad framtiden har att ge istället för att se vad gårdagen förstörde och tog. Nu börjar mitt nya liv och det blir vad jag gör det till. 2014 ska bli helt underbart <3

Ovido - Quiz & Flashcards