this-is-me-89

Direktlänk till inlägg 21 december 2013

fördommar och påhopp

Av Nicole Sunshine Pedersen - 21 december 2013 19:20

Varända jävel vill att jag ska öppna mig, alla säger att jag måste släppa in folk och prata om all denna jävla skit som jag har varit utsatt för och alla vill veta vad jag har gått igenom. men varför i helvete ska jag ens försöka, varför ska jag släppa in, varför ska jag berätta om mina svåraste stunder för folk som igentligen inte bryr sig ett skit. jag är så förbannat trött på alla fördommar, alla jävla gliringar och idiotiska kommentarer.. jag har gett upp och jag kommer aldrig att öppna mig och dela med mig om all denna skit till någon som aldrig kommer att kunna förstå. jag är trött på alla som säger att dem förstår och lider med mig. ni kommer aldrig att förstå och jag behöver inte er jävla sympati. jag är så jävla trött på att få höra att mitt liv är självförvållat, att det är något som jag har valt själv och att jag själv är ansvarig för mina val och situationer.. vad fan tror ni, att jag själv valde att leva med denna idioten i nästan 6 år och bli behandlad som skit. att jag valde att min sambo skulle vara otrogen,  skulle jag själv ha valt att min dotter skulle dö, att min pappa tog livet av sig?? aah, blir så förbannad och jag är jävligt trött på dessa människor. tänker ALDRIG öppna mig eller berätta för er om mitt liv igen. aldrig. take it or leave it! ni kommer aldrig att kunna förstå, ni försöker inte ens! ni kommer aldrig att veta hur det är att leva i ett sådant förhållande, ni kommer aldrig att förstå hur man mår eller känner. ni kommer aldrig att kunna förstå mina självmords tankar, mina rädslor, mina tvångstankar och syndrom. så varför i helvete vill ni att jag ska öppna mig, varför vill ni att jag ska berätta om mitt liv, allt jag varit med om om ni ändå bara ska komma med en jävla massa påhopp om att detta är något som jag har valt själv. jag kommer aldrig att förstå mig på er människor. ni är vidriga och en hel hög med idioter. ja nu vräker jag ur mig och jag har all jävla rätt till det. jag har inte valt att leva med denna mannen i 6 år, tro mig, jag försökte MÅNGA gånger att lämna honom men varända gång förföljde han mig och tvingade sig in. jag blev nerbruten, mannipulerad och helt jävla hjärntvättad av denna man. hans ord var min lag! den ända världen och verkligheten som fanns för mig, ja det var den jag levde i. det är snart 4 år sedan jag lyckades ta mig därifrån och det har tagit såhär lång tid att försöka hitta mig själv igen och bygga upp mig på nytt. men än idag så vet jag inte vad som är verkligt och drömmar/minnen/tankar. jag har försökt, jag har VERKLIGEN försökt att ge mig fullt ut men det blev ju som jag redan visste. samma jävla fördommar och påhopp som alla andra. hade jag fått välja själv så hade jag aldrig träffat idioten, aldrig blivit gravid, aldrig gått till skolan, aldrig lämnat min pappas sida. men JAG har INTE valt själv!! när fan ska ni fatta. inte konstigt att jag stänger in mig och har social fobi när ni beter er på detta jävla sätt. vet att jag kanske inte borde sitta här och skriva av mig all skit men just nu skiter jag i vilket. måste få det ur mig och måste få berätta hur jag tänker, känner och mår!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Sunshine Pedersen - 14 oktober 2016 11:20

Piiikaabooo - are you fucking kidding me? Why would you even use that word? It's pretty clear that i didn't mean anything to you. Piiikaabooo is a word that use to mean something. That was our secret word to show our love. It symbolized love, securit...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 21 januari 2014 16:14

The snow is falling and the wind is blowing The windows are shaking and the wind is freezing The sun is hiding and the stars are shining It´s a beautiful night and the snow is the only light This is so neet, you are the only one i want to mee...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 16 januari 2014 12:31

Varje gång jag besöker din grav så känns allt så himla overkligt. På tisdag skulle du blivit 4 månader, min underbara dotter. Om du bara på något sätt kunde förstå hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag älskar dig. Tiden bara går och går men de...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 15 januari 2014 10:44

Ont och öm i hela kroppen efter gårdagens träning men jag ger mig fan inte. Jag har 28 mamma kilon som ska väck, och gärna lite till! Äter numera regelbundet, nyttigt och går på diet plus att jag tränar. Jag känner att min kropp tar en jävla massa s...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 13 januari 2014 14:33

Ända sedan jag var 15 år så har jag haft småbarn runt om kring mig och jag är så van vid deras närvaro. för exakt 1 år sedan så blev jag gravid och äntligen skulle jag få ett eget barn. det är inget fel på styvbarn, jag älskar dem men det har alltid ...

Skapa flashcards