this-is-me-89

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Välkommen!

Av Nicole Sunshine Pedersen - 16 november 2011 22:45

Ja jag kan väl börja med att skriva lite om mig själv! Jag är en tjej på 22 år som verkligen älskar allt som har med bilar att göra, när jag är på dåligt humör eller jag bara behöver lugna mig så går jag ut i garaget och pillar på någon av mina bilar. Jag har varit bil intresserad sedan barnsben och antar att det kommer från bägge föräldrarna. Men jag har även ett stort intresse för att skriva. Jag skrev alltid dagbok när jag var mindre och jag kan väl erkänna att jag gör det än idag faktiskt, fast på ett annat sätt. på äldre dagar skriver jag mest om allt som händer runt omkring i mitt liv och alla mina tankar. när jag blir arg eller ledsen så skriver jag om allt som har hänt och nästan varje dag kladdas det ner något i ett block. det är nu allt detta kladd som ska data skrivas och bli en bok. Jag har alltså tänkt ge ut en bok som handlar om mitt liv. Jag är bara 22 år gammal men jag har varit med om så mycket redan. Jag har hamnat i en massa situationer som man aldrig vill hamna i, som man aldrig någonsin har tänkt sig att det kommer hända en själv.Men en vacker dag händer det. Man förlorar en närstående och livet rasar samman känns det som. Man träffar en kille som är helt underbar under det första halvåret innan hans riktiga sida kommer fram, När den sidan väl kommer fram så är det för sent att backa. Du är fast och det finns inga utvägar. Hans våld blir bara värre och värre och för varje gång han tappar humöret blir du mer rädd att du inte kommer ur det med livet i behåll. Jag har varit med om det mesta och det man inte dör av gör en starkare. väldigt sant, men ibland undrar man också hur länge man ska orka. Tänk dig att inte ha någon annan vid din sida än den här killen. du har ingen som du kan vända dig till och be om hjälp, du står på helt egna ben! Jag tänker inte sitta här och skriva ut allt för då blir det inget kvar till boken men det var lite om mitt liv och vad jag gör just nu. För övrigt var min barndom kanske som många andras. Mina föräldrar skilde sig när jag var 6 och dem separerade på mig och min syster, Min mor tog mig med sig till skåne medans syrran fick stanna kvar i småland. vi träffades då och då under lov och vissa helger men det blev aldrig detsamma. Nu bor min syster i skåne och vi träffas så ofta vi hinner och kan. Min bror som vi fick på senare dar bor hos mig :) Nu får ni ursäkta men det börjar bli sent och jag ska ta och krypa ner i sängen och se om man kan få lite sömn. god natt! Mvh Nicole

 
 
Marie

Marie

16 november 2011 23:32

Så genomtänkt blogginlägg, vill bara läsa mera :)

Kram

http://mienilsson.bloggplatsen.se

Nicole Sunshine Pedersen

17 november 2011 16:33

Hej Marie.
Tack så mycket :) Kan garantera dig att det kommer mer, skriver alltid så fort jag tänker på något och skriver alltid från hjärtat :) Kul att du tycker om det. Kram

 
Bella

Bella

28 september 2013 05:39

Bra blogg !!.Fräckt med en tjej som är duktig på att mecka med bilar :-)

http://www.lsabelles.bloggo.nu

Nicole Sunshine Pedersen

28 september 2013 08:04

Hej Bella. tack så mycket. Allt på denna blogg skrivs direkt från hjärtat och handlar om allt mellan himmel och jord.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Sunshine Pedersen - 14 oktober 2016 11:20

Piiikaabooo - are you fucking kidding me? Why would you even use that word? It's pretty clear that i didn't mean anything to you. Piiikaabooo is a word that use to mean something. That was our secret word to show our love. It symbolized love, securit...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 21 januari 2014 16:14

The snow is falling and the wind is blowing The windows are shaking and the wind is freezing The sun is hiding and the stars are shining It´s a beautiful night and the snow is the only light This is so neet, you are the only one i want to mee...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 16 januari 2014 12:31

Varje gång jag besöker din grav så känns allt så himla overkligt. På tisdag skulle du blivit 4 månader, min underbara dotter. Om du bara på något sätt kunde förstå hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag älskar dig. Tiden bara går och går men de...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 15 januari 2014 10:44

Ont och öm i hela kroppen efter gårdagens träning men jag ger mig fan inte. Jag har 28 mamma kilon som ska väck, och gärna lite till! Äter numera regelbundet, nyttigt och går på diet plus att jag tränar. Jag känner att min kropp tar en jävla massa s...

Av Nicole Sunshine Pedersen - 13 januari 2014 14:33

Ända sedan jag var 15 år så har jag haft småbarn runt om kring mig och jag är så van vid deras närvaro. för exakt 1 år sedan så blev jag gravid och äntligen skulle jag få ett eget barn. det är inget fel på styvbarn, jag älskar dem men det har alltid ...

Ovido - Quiz & Flashcards